Jest współzałożycielką ośrodka – Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka „Piotruś Pan” w Augustowie, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju i edukacji dzieci autystycznych, pedagog specjalny, terapeuta Integracji Sensorycznej, Provaider Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena (IAS), nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego specjalizacja pedagogika wczesnoszkolna.
Ukończyła studia podyplomowe w zakresie Terapii Pedagogicznej na Uniwersytecie w Białymstoku, studia podyplomowe z oligofrenopedagogiki w Wyższej Szkole Społeczno–Ekonomicznej w Gdańsku. Studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i autyzm (edukacjai rewalidacja osób z autyzmem) w Instytucie Studiów Podyplomowych Wyższej Szkole Nauk Pedagogicznych w Łodzi.
Swoje umiejętności i wiedzę poszerzała na licznych kursach i szkoleniach, m.in.:
• Terapia Niedyrektywna dzieci autystycznych i dzieci z zaburzeniami zachowania pod kierunkiem dr Marii Piszczek Warszawa;
• Stosowana Analiza Behawioralna w pracy terapeutycznej z osobami z autyzmem (Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej);
• PECS – Picture Exchange Communication System;
• AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci
ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się;
• Trening Umiejętności Społecznych SYNAPSIS Warszawa;
• Ruch Rozwijający wg Weroniki Sherborne– kurs I i II stopnia;
• Indywidualna Stymulacja Słuchu Johansena (IAS)
• Zaburzenia przetwarzania słuchowego ( C ) APD. Nowe możliwości diagnozy i terapii;
• Integracja Sensoryczna – Diagnoza i Terapia drugiego stopnia Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie;
• Diagnoza funkcjonalna oraz terapia sensomotoryczna dziecka ze spektrum autyzmu;
• Diagnoza małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu –SYNAPSIS;
• Szkolenie w zakresie wykorzystywania narzędzia diagnostycznego: Karty Oceny Rozwoju Psychoruchowego KORP;
• Szkolenie w zakresie wykorzystywania narzędzia diagnostycznego: Karty Oceny Zachowania i Emocji KOZE;
• Specjalistyczne szkolenie kwalifikacyjne z zakresu stosowania Baterii metod diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio – sześciu letnich PTPiP Gdańsk;
• Jak wspomagać rozwój małego dziecka? Wczesna interwencja – wczesne wspomaganie rozwoju dziecka;